Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, November 23, 2012

Home » , , » Jalan Makan: Nasi Lemak Mummy

Jalan Makan: Nasi Lemak Mummy

fuh... tepat tepat seminggu sehari lepas baru aku update blog.. sorry ekk terbusy kat opis..

anyway.. cam aku bagitau kat entry aku yg lepas... jalan-jalan-ke-rope-walk-butterworth. aku ada singgah ke Nasi Lemak Mummy kat Kulim nih




Area tu area Taman Berlian selepas IPD Kulim seberang jalan dari Petronas Taman Bersatu.. ada simpang 4 kat situ .. kalua mai dari arah Bukit Mertajam dia kat belah kanan betul betul kat simpang tu.

dah lama kedai nih seingat aku dah dekat 9 tahun ada.. tapi aku jer yg tak pernah singgah... asik lalu jer almaklum la kan nama pun Nasi Lemak malam mana bukak pepagi buta jer start bukak..

so ari tu aku pekena nasi lemak diorang.. tapi aku rasa tak berapa ngam dah sebab:
1. dah takde daun pisang atas pinggan (aku nampak yg bungkus still ada daun pisang)
2. portion makin kecik (dulu ada office mate aku bawak besaq lagi)
3. biasa aku rasa makin mahai (tak sure lak berapa tapi mahai la jugak maybe sbb gula naik rega kot)

Orang still ramai mai makan berbilang bangsa mai makan.. Melayu, Cina, India, dan warga asing yg lain banyak dok mai makan tak kurang jugak yg tapau.

Sesapa yg tersesat kat sini boleh la mai makan ni googlemaps punya coordinate.. bleh la GPS kan dia


selamat....

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails