Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, November 02, 2012

Home » , , » Anugerah Skrin 2012: Tentang Dhia episode akhir

Anugerah Skrin 2012: Tentang Dhia episode akhir

Dengan lagu Opick-Rapuh yang aku share semalam... so tengah malam tadi aku tertanya-tanya camne la ending cite Tentang Dhia ni maklumla dah lama tengok kan...

dari en. Google

yg seingat aku Zikir meninggal dalam tidur di sisi Dhia (..sob..sob...) sambil diiringi lagu Rapuh nih.. (..sob..sob..)

so aku menggoggle la episode akhir dan akhirnya berjayalah aku menonton.. Cinta hingga ke hujung nyawa...

tapi memang la aku tak boleh la tengok cerita Julia kat Slot 7pm sekarang nih... memang sakit hati :lol:
orang kata jugak kalau tengok cerita and kita meluat gila maknanya cerita tu baguih... lakonan mantop...
so maybe cite Julia ni pun mantop la kot.. tapi aku memang tak meluat la tengok cite Julia nih... :lol:

and Izreen Azminda memang sesuai la lakon awatak psiko nih... sesuai banget... lepas tengok watak dia dalam Julia macam tak kena jer tengok watak dia dalam cite Tentang Dhia dalam episode akhir tu...

anyway.. itu aku punya thought laa... :D


0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails