Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, September 28, 2012

Home » , , » Shila Amzah di Hot FM @AMKrew.. lawak betul!!

Shila Amzah di Hot FM @AMKrew.. lawak betul!!


(gambaq dari HotFM site)

On the way ke opis tadi dok tune in HotFM dok tunggu nak dengaq pasai Top 5, alih alih ada Shila Amzah pulak as guest kat sana.. so aku pun layan la.

Memang lawak gelak besaq aku dalam kereta sorang sorang.. kalau org tengok dari luaq memang la kata aku gila dok gelak sorang sorang....

Sebenaqnya tak berapa lawak benda tu kalau sorang sorang kat Studio tu tapi nih bila dah masuk AG, FBI & Fafau jadik lawak...


  • and Persoalan pasai 5Juta tu pun terjawab la.. rupanya 5juta tu bukan nya cash tapi berupa dana etc sebab Kerajaan China kawal sikit pengaliran capita hasil dari wang kemenangan pertandingan kat sana so yg 5 Juta tu merupakan dana and apa yg kita nak dari sana. Itu menurut pemahaman aku la waktu aku dok dengaq tu.
  • Dan first time jugak aku dengaq terms "Pengacara Peribadi", ni si FBI la offer kat Shila kalau-kalau SHila nak Pengacara Peribadi untuk semua concert yg akan datang hahahah ntah apa-apa ahhaha
  • Shila Amzah akan ke Beijing untuk concert one of the judges (yg rambut putih dia kata) pada November 11, 2012 (or is it November 17?)
Anyway she's going places and at the end of the interview Shila ada sebut something like... " to the fans, family and Sharnaaz... love you all.." AG lak kata "apa ni sebut nama Sharnaaz tapi Love you all" hahahha...

anyway (2) Selamat berjaya..

p/s: post ni follow-up untuk post aku yg earlier pasai Shila Amzah

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails