Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Wednesday, May 16, 2012

Home » » Klinik yang tak tepati masa..

Klinik yang tak tepati masa..

Waktu buka:
"Malam: 8:00pm ~ 10pm"


So aku pun mai la jam 8:00pm (sebab takut mai lambat orang ramai la pulak), ada la 3 orang yang dok tunggu nak jumpa doc.. lepas register aku lepak kat waiting-bench.. tunggu punya tunggu... jam dah jam 9:15pm... orang ramai dah mencecah 20 orang.. tapi doc. pangkal rambut pun tak nampak lagi.. bila tanya kat kaunter dia kata doc OTW..  dah lebih 1jam 15 minit aku tunggu OTW lagi.. baik jangan buka klinik camni..

ada makcik sorang tu kata... kalau nak mati memang dah mati pun sebab tunggu.

So jam memcecah jam 9:30pm, aku berangkat keluar dengan rasa tak puas hati.. aku p ke klinik lain. Ntah jam brapa la doc tu sampai... bayangkan masa jam 9:30 org dah ada 20 org patients, sempat ka dalam 30 minit nak check semua!!

baik waktu buka kat pintu tu ditukar ke

" Waktu Buka:
Malam: bila time doc. mai ~ jam 10:00pm"

baru la tak baran sangat!!.

klinik tu ubatnya memang ok and doc. yang bertugas memang baik and check betul-betul.. tapi tang bab punctualiti ni yang sangat menghairankan...

ikut cakap kawan aku.. mmg itu la modus-operandi klinik tu pada waktu malam... pelik pelik..

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails