Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Tuesday, October 12, 2010

Home » , , » Man Vs Wild: Series yang best

Man Vs Wild: Series yang best

Semalam aku dapat merehatkan minda kat rumah sambil dok tepuk-tepuk anak teruna aku ni tido, aku layan cite feveret aku Man Vs Wild.

Hos cerita nih Bear Grylls sorang Ex SAS yang memang petah bercakap tentang adventure dia nih.
Information dia kat Wiki.

Cerita nih yang aku tak tahan sekali tengok benda yang dia makan untuk survive.Maca episode malam nih dia ke Hutan Sumatra and tadi aku tengok dia makan ulaq katam tebu, lepas potong kepala ulaq tu terus dia makan.. nampak sedap ja berkerut kerut bunyi dia...



Yang paling aku syok tengok dalam satu episode tu dia makan teloq kambing mentah-mentah masa kat Sahara... first time tengok dia muntah hijau dan masa dia minum air kencing dia sendiri untuk survive...

aduh memang tak tahan tapi kalau itu yang diperukan untuk survive what to do kan...

Kepada yang berminat nak tengok cite ni, bukak lachannel 551 Discovery every Isnin jam 10pm.

Walaupun ada yang kata semuanya dah di planned tapi aku still rasa amat berguna series nih termasuk la segala tips yng disampaikan...

3 Comments this post:

shahrilhakime said...

ceghite peberet awok jugak niii..... kighe die ni campak mane2 pun takde masalah leee...die bulih hidop.... seghonoknye lagii...die manfaatkan segale bende yang de pade die..... macam tali kasut die lee.....beg die..... semue ade kegunaan

Bee said...

Mrkay suka la crita ni. .boring deh bila dia pegang remote. .

Unknown said...

memang best.. tapi semalam tengok lagi satu cite.. menarik gak nnt buat entry.. Man, Woman, Wild.. :)

Related Posts with Thumbnails