Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, October 29, 2010

Home » , » Jalan-jalan ke Zoo Taiping

Jalan-jalan ke Zoo Taiping



Esok pagi jam 9 aku akan ikut rombongan tadika anak aku ke Zoo Taiping.
Tapi aku ikut dengan kereta aku sendiri sebab ramia yg nak mengikut....
maklumla kan.. kalau ikut rombongan, tiket masuk murah sikit.... so bleh la join sekali.

Target bertolak jam 9 pagi, so malam ni kena lena awai sikit.

Tu yang kat rumah tu dah dok plan nak tengok "kura-kura tinggi" (Zirafah)
ntah kenapa la anak aku yg tadika nih panggil "kura-kura tinggi", mugkin sebab shell kura-kura kan berketak-ketak pastu patten zirafah kan berketak-ketak gak ehheh


Harap-harap esok tak hujan (kan Taiping antara kawasan yg paling lembab di Malaysia).

Insyallah nanti aku buat entry pasai tu.. :)

It going to be fun!!!

2 Comments this post:

Kalamhati said...

behnyeee..hehe

Yatre Hayati said...

hahaha..kids are sooo cute...mak bapak jgn la terlebih eksaited mengalahkan anaknya pulak.

Related Posts with Thumbnails