Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Wednesday, October 06, 2010

Home » , » Akhirnya aku tewas lagi...

Akhirnya aku tewas lagi...

Aku Tewas Lagi....



Aku tewas lagi
sekian kalinya

Aku tewas lagi
tiada noktahnya

Aku tewas lagi
dengan ketetapan alam maya

Aku tewas lagi
tiada yang dapat menghalangnya lagi



Aku tewas lagi
tiada yang memahami

Aku tewas lagi
setelah aku memahami

Aku tewas lagi
tika jam berdetik 12 kali

Aku tewas lagi
tiada apa yang menanti

Aku tewas lagi
tiba masa mengundurkan diri
mengucapkan selamat tinggal kepada dunia maya ini

Aku tewas lagi
mata ku sudah tak terdaya lagi

Aku tewas lagi
sebab aku nak gosok gigi
sebab esok nka bangun pagi
kena pergi kerja lagi
dan aku nak kena tidur dah ni.....



z z z z z  z z z z z z z z

kuman: sorry ek kena layan sajak sengal aku yang dah mengantuk nih.... 

2 Comments this post:

miss cloudy said...

manusia yg tewas..
mcm tajuk buku je.. rasa nyer ada kan

misz myza said...

goodnite.....

Related Posts with Thumbnails