Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Sunday, September 19, 2010

Home » , , , , , , , » tido lambat tengok tv?

tido lambat tengok tv?

(gambar dari internet, aku edit jer)

aku jarang tido lambat.. tapi memandangkan esok cuti (cuma nak kena bangun awal sbb nak anto anak ke sekolah) aku pun membenarkan diri aku tidor lambat mlm nih... jam dah tunjuk jam 3:15 pagi and mata pun dah sedikit kuyu.

Anak2 abis dah lena & yg bongsu nih lena atas lap... manja la tu :o)

Tapi camno nak tido nih.. kat National Geographic ada cite best lak.. INSIDE: MARINE ONE.. documentary yg best....

nampaknya jam 4 jugak la baru aku bleh tido nih...
dah ler esok pagi nak kena cabut rumput lepas jadi Bas Sekolah.. pastu nak kena basuh kereta lagi sekali...

takpe.. takpe..

ataupun nih penangan Kopi Kampung dari rumah adik aku maghrib tadi nih... yg menyebabkan aku tak ngantuk....

TO DO Esok:
- Blog update untuk bahagian last "12 Jam di Perlis" (Bahagian 1), (Bahagian 2)
- Nak buat scale model sikit.. diorama untuk AAVP7A1 aku tuh.. (Semua Bahagian)
itu je la kot ..:)

Selamat Malam....

2 Comments this post:

Ce'gu JAERA said...

aku pun salu lambat tido. Tapi salu bangun awal.. Dah terbiasa macam tu. Tapi kalau tiba waktu petang, memang hobi aku lah tu untuk zzzzzzzzzzzzzz.. hehe

Unknown said...

tido petang mmg nikmat, tapi jangan tido lepas asar... kurang baik...:)

Related Posts with Thumbnails