Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, September 24, 2010

Home » , , , » sakit kepala ku

sakit kepala ku

Kepada semua rakan-rakan blog aku, harap maklum aku sekarang tengah sakit kepala.
ataupun KUMAN dah diserang kuman?


Dah lama tak sakit kepala camgini. mungkin sebab aku kurang tido/stress sbb dok mengadap monitor nih /saja gatal nak MC.

Tapi rugi la sebab hari nih dah Jumaat esok  & lusa cuti. Takkan nak mintak MC untuk hari Sabtu kot? kalau boleh carry forward ok gak ler... :D

Or sakit kepala sebab aku tak minum kopi pagi tadi hmmmm...

So jap lagi nak balik awal sikit sebab permaisuri & putera puteri di rumah ada buat RUMAH "limited" OPEN untuk anak murid dia, so aku nak kena jadi tukang basuh pinggan segala la nampaknya..

Kita sambung rempit malam karang..

lagi info pasai sakit kepala kat sini

kuman: tapi bukan ka bila dah terbiasa ngan UV dari monitor nih kita akan immune?

2 Comments this post:

Pinky Pixie said...

kuman da mbiak dlm kpale tu. hekhek
kne clorox sikit... =p

Nik said...

maybe sebab tak minum kopi coz tu sakit kepala agaknya.ala sekali sekala mc ok pe.hehe

Related Posts with Thumbnails