Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, September 24, 2010

Home » , , , » Planet ke 20 akan di temui tahun depan.

Planet ke 20 akan di temui tahun depan.

 haaa sejak bila la pulak ada planet yang ke 19 kan sebab alih alih jer nak ada planet ke 20 nih...

jangan kaget... kan aku kata kat atas tu "akan" ditemui...
ala bukan nya planet apa pun... cuma...


 :o) Planet Micheal. Ni kiranya virtual planet la. macam World of Warcraft tu.

Tapi aku rasala kan, ada ka orang nka main game nih? takkan aktiviti dalam game ni cuma pakat-pakat dok practise nak buat Moonwalk ajer kot?

Tak tau la kalau diorang akan adakann villain yang perlu ditumpaskan kat ending tu.




Pada pandangan aku, ni adalah satu lagi cara nak ambil kesempatan keatas kematian "King of Pop" cmc org putih kata "Milking the cash cow dry".

Developer tengah hard at work untuk release kan game nih tahun depan, tapi adakan orang kan tertunggu, tunggu nak main game nih sebagai mana orang tak sabar nak main game COD5: Black Ops (N3 aku kat sini)




Aku personally memang tak minat la game-game online nih and maybe sebab tu la kot aku tak nampak premise kat Planet Micheal nih...

Tapi mana nak tau kan.. kot kot ada orang lain kt luar sana yang minat. Yang for sure orang yang nama Micheal memang akan main la game nih... :)

err apa lagi ek yang boleh diorang exploit kan dari kematian MJ ni ek?
Kan dah known yang MJ nih lebih berharga bila dah mati daripada waktu dia hidup...

kuman: aku nak buat Planet Kuman lak ler.... and korang tau tak Kuman nih sebenarnya adalah satu bandar kat Azerbaijan.. dan ada satu puak di Papua New Guinea nama puak Cuman dan bahasa diorang dipanggil Kuman... aku pun baru tau ehehehh

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails