Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Sunday, September 12, 2010

Home » , , » Hari Raya #3: Berita sedih di dada akhbar!!!

Hari Raya #3: Berita sedih di dada akhbar!!!

Yah... hari nih hari ketiga beraya...
aku dah balik ke rumah aku and pepagi lagi bebudak dah datang beraya, waktu aku nak keluaq p beli paper. Dah ada 4-5 orang anak jiran-jiran depan umah. Anak2 aku pun still tido keletihan lepas berjalan raya semalam sampai jam 11 malam.

So aku denag politenya mintak mahap kat bebudak tu and kata kat depa, mai balik satgi.. dalam jam 10:30am baru la sempat aku nak panaskan rendang etc (wajar ka aku cakap camtu?)

So aku p kedai mamak carik paper dan dikejutkan dengan berita di muka depan Mingguan Malaysia yang Dato Sosilawati dibunuh... tapi Berita Minggu takde lak buat berita tu lagi, maybe Utusan & Kosmo lagi print paper diorang lambat sikit so dapatla dimuatkan berita tu. anyway... tunggu la perkembangan selanjutnya nanti...

anyway, kat kedai mamak, aku duduk and order la Teh Tarik and roti teloq... ane tu habaq kat aku..

"sowriee abang... rhoti chanai lembat... rhamai ooowwwrannggg"
"mee gooreng pong tadak..."
"aiirr ada..."


so aku dengan penuh kempunan order jela Teh Tarik... sambil baca paper.

Tapi memang org ramai kat Nasi Kandar tu hari nih... maybe stok lemang and rendang dah abis so ramai la kat sana

selagi lagi.. Selamat Hari Raya Aidilfitri dari saya.. kepada yg nak travel balik ke kampung sebelah isteri/suami, berhati-hati di jalan raya..

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails