Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Thursday, September 16, 2010

Home » , , » Hari cuti.. masa untuk open house aidilfitri

Hari cuti.. masa untuk open house aidilfitri



Selamat Bercuti semua..

hari nih semua orang cuti lagi satu hari... so as usual lepas aidilfitri nih semua orang buat open house... aku pun ada undangan open house gak hari nih.. start jam 11am karang.. so mari lah berkunjung beramai-ramai...

ada office mate buat open-house, anak2 pun dah excited nak p open house...

time untuk aku nak bersiram kejap....

insyallah nnt aku snap sikit gambor Open House..

and esok Jumaat aku cuti lagi.. nampaknya mmg long weekend la untuk aku.. hahha

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails