Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Saturday, September 18, 2010

Home » , » Al- Fatihah buat Arwah M.Rajoli

Al- Fatihah buat Arwah M.Rajoli

Semalam aku tidor awal sebab keletihan jalan2 di Perlis tak hilang lagi, so aku tak tau apa perkembangan blog & berita terkini.

So tadi lepas subuh, aku pun masuk la ke blog list aku. Aku dikejutkan dengan berita terkini pemergian pelakon yg cukup versatile Haji Mohamad Rajoli Bin Mohamed Zin (M Rajoli) akibat sesak nafas semalam.

Memang versatile arwah M Rajoli, of course semua orang dah tau kebolehan beliau. Bagi ja apa2 watak dari watak orang alim/uztaz/imam hingga lah ke watak-watak lelaki gatal/datuk miang segala, insyallah beliau tidak mengecewakan. Itulah antara sebab aku memang minat gila dengan lakonan arwah.

Hilang lah lagi satu permata seni ditanahair ini.

Semoga Roh nya dicucuri rahmat dan ditempat disamping orang-orang yg beriman.

Al-Fatihah...

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails