Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Friday, September 17, 2010

Home » , , » 12 jam di Perlis, sangat memenatkan tapi memang BEST!!

12 jam di Perlis, sangat memenatkan tapi memang BEST!!


Aduh... sangat memenatkan hari ini...
So post ni pendek ajer... just preview untuk apa yg aku buat semalam selama 12-jam kat Perlis selepas lebih kurang 18 tahun aku tak kesana....

Ni adalah spontaneous trip lepas balik dari Open House member aku kat Seberang Jaya...

Summarynya lebih kurang camni la...

1. Padang Besar - Memang dah banyak berubah...
2. Burung Kasawari - up close and not so personal
3. MRSM ku - 18 tahun yg lalu
4. Kuala Perlis - senjakala yg sangat lawa...aku shar photo nnt

Ada banyak yg aku nak story mory nanti.. mungkin Journey Blog la some sort....

Nanti aku datang balik..nak rehat jap.... stay tune...

0 Comments this post:

Related Posts with Thumbnails