Followers

NOTICE:

Now you can click on photo and it will zoom in. Thanks to the HighSlide Javascript. How to do it? its in my "Blog Stuff" page...

Sunday, July 25, 2010

Home » , » "8 Bulan" di TV3

"8 Bulan" di TV3

8 BULAN


Baru abis tengok cerita 8Bulan kat TV3 tadi. Nampak promising je cite dia... nak tau lebih lanjut tengok la sini 8Bulan.

Cerita pasai suami isteri melalui kehidupan atau org kata balancing art antara anak (yg baru ajer "lekat"), kerjaya, kehidupan dan kewangan.

Yg best nya cite nih (pada pandangan aku ler), gandingan pelakon tu.... Vanida Imran dan suaminya Rashidi...

(image dari site ka atas.. pinjam and edit with Photoscape)
mmg lama aku tunggu gandingan nih, sebagai suami isteri lak tu perghhh.... (tak tau la kalau dah digandingkan sebelum nih heheheh)

Cute jer lakonan diorang dua nih, Rashidi dengan watak sedikit "pening" nya and Vanida ngan character yg ringan and santai... mmg menjadi la so far untuk episode 1 nih... Bulan 1 Minggu 4 (kalau tak salah aku itu countdown kandungan diorang menuju ke 8 Bulan)

haaa satu lagi, watak Rashidi nih mmg aku bleh relate jugak la sikit, watak dia ni suka kat ROBOT!!.. ala tu robot-robot Transformers (Transformers Animated tau bukan yg movie tu)

dalam bilik hobby dia masa tunjuk dia dok repair Megatron tu... penuh ngan model model transformers yg lain dalam display cabinet tu. Memang macam bilik typical robot collectors... menarik...

Ada jugak scene berbincang pasai credit card bills dan masalah yg selalu dihadapi bila nak balance balik semua hutang hutang tu...


So nampaknya aku dah ada la cerita yg boleh aku tengok setiap Ahad jam 10:30pm (kalau takde konsert Sure Heboh ka apa ka)...

Pada yg "ter"miss episode pertama nih.. macam biasa kalau tak salah aku kat TV3 ada Catch-up Episode yg bleh di tengok berulang kali... ntah ntah kat Youtube pun ada kot..

anyway enjoy the show yaa..

1 Comments this post:

Mala said...

cam best jerk..leh tgk nanti

Related Posts with Thumbnails